Navigation

Pencarian Sponsor dan Partner ^^


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo ! Haii , sekejapnya masa . Sekarang dah masuk bulan lapan . Semakin cepat untuk exam . Haha . ^^ Okay , berbalik pada topik . Saya sedang mencari sponsor dan juga partner . Tujuan saya untuk mencari partner sebab saya akan menghadapi UPSR , jadi saya ingin partner saya membantu saya dalam GA ni . Saya mungkin tak dapat nak handle GA ni sepenuhnya dan untuk itu kemungkinan besar partner akan menguruskan GA ni . Saya pun akan tengok-2 jugak tapi yang banyak mungkin partner . GA ni mungkin akan bermula pada bila-bila masa saja tetapi tarikh tamatnya mungkin selepas raya . Partner tu mestilah sentiasa online . Kalau nak jadi partner , bolehlah PM saya .  Saya sangat meghargainya ^^

Okay , untuk para blogger yang ingin sponsor , korang boleh sponsor apa-apa saja . Seperti :
  1. Barangan Pos  / Voucher 
  2. Topup 
  3. Review Blog/ Bloglist 
  4. Kad raya/ Duit raya 
  5. Macam-macam lagilah :) 
Jika  ingin sponsor , syaratnya tak lebih  dari tiga . Kalau hadiah banyak , saya akan pertimbangkan . Hantarkan details ni untuk menjadi sponsor . 

Nama :
URL Blog :
Barang yang ingin disponsor :
Syarat :

Kalau nak jadi sponsor , biarlah ikhlas . Jujur itu sangat penting . :) GA akan bermula jika sponsor dah cukup dan partner dah ada . Kalau tak ada partner , saya takkan buat GA ni . ^^ Harap maklum .
Saya akan beritahu semula tentang tarikh tamat untuk bakal GA yang akan datang  :)
Byee dan selamat berbuka puasa :)  SILA PM SAYA DISINI : Arysha's Fanpage

P/S : Kalau nak sponsor barang K-POP pun bolehlah :) Hehe . Well , saya kan peminat K-POP ~ :) 

Partner dah ada ! ^^ Sekarang saya perlukan sponsor ! Jom sponsor dan harap ramai yang join :)  


No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha