Navigation

Percubaan UPSR 2013


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua ! Lama tak update . Sorrylah , agaknya blog ni dah penuh dengan sawang labah-labah kan ? Haha , okay amacam puasa ? Ok tak ? Fuhh , setakat ni tak tinggal lagi . Bukan nak menunjuk-nunjuk kay . Jangan salah faham . Hehe .

Okay , straight to the point . Baru-baru ni , saya dapat markah Ujian Percubaan UPSR . Fuhh , alhamdulillah , Ok jugak . Dapat 4A 1B . Kira oklah tuu , saya bukannya pelajar cemerlang ! Ujian pertengahan tahun pun , saya dapat 3A 2B jee . Kira menaiklah tuu kan ? Hmm ... Harap-2 UPSR sebenar dapat 5A . Amin .... Satu lagi , saya ni lemah MATH . Korang tahu tak cara cepat faham MATH ni . Susahlah bagi saya . Korang nak tahu B tuu apa ? MATH laa ... Apa lagi ...kan saya dah kata saya lemah Math . Saya dapat 78 . Rugi kan ? Sikit jee lagi .. Apa-2 pun , keputusannya menaik . Dulu , saya dapat rendah lagi dari ni .. Hmmm...

Yeayy !! Tak lama lagi nak raya . Haha . Bagi sesiapa yang takde ujian yang penting tahun ni , rayalah puas-2 ehh . Saya tak boleh raya sangat sebab kena buat latihan banyak-banyak . Haha . Kononnya . Tapi , saya betul-betul berharap dapat 5A . Hmm . Doakan saya ehh ... :) Thanks semua . Selamat berhari Raya semua . Mungkin ni entri last saya sampai ke UPSR kott ... Mungkin . Selamat Maju Jaya kepada yang menduduki SPM tahun ni . :) Good luck everyone ! Byee .... 

4 comments:

  1. good luck dik :D
    banyak buat latihan dan cuba faham apa yang di nak oke ?
    Lg 1, kalau boleh cba tnam mint dan rse sng je subjek maths insya'allah kte xrse ssh . .

    akak pn xske maths . . tapi bila spupu akak ajr mcm tu trus cba untuk tnam mint dan angp maths ang . . Bila dh buat mcm tuu rupa2nya betul ap yg spupu akak bgtau tuu . .

    Insya'allah nanti dpt straight A's . . Ingat lagi masa trial SPM dlu akak dpt maths D je pastu beljr2 alhamdulillah dpt A :D Aslkn jgn putus asa :)

    Wish you the best of luck dear^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ! ^^ Saya akan berusaha ! Terima kasih ! :)

      Delete

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha