Navigation

Hiatus =_=


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua . ^^ Hmm .... Saya dah nak hiatus . Sorrylah sebab saya perlu tumpu pelajaran . Kalau ya pun , saya akan online FB jee itupun sebab saya nak uruskan perniagaan saya .^^ Boleh jee korang tinggalkan jejak kat Cbox tuu . Nanti , kalau ada masa saya singgah kay ?? Periksa pun dah nak dekat .:( Ughh , berdebarnya . Saya masih banyak benda yang nak kena tumpu . Pelajaran , aktiviti persembahan . Nanti , Insyaallah 9 Julai nanti , saya boleh buka blog  untuk tamatkan GA saya tu . ^^ Kalau ada apa-apa nak tanya apa ke ataupun kalau korang nak bagi pendapat tentang blog saya yang masih perlu dibaiki  korang boleh bagitahu melalui FANPAGE . :) 

Kalau pasal pencarian sponsor tuu mungkin tak jadi kot sebab  masih takde yang nak sponsor . Takpelah . Saya tak kisah . Hehe . ^^Kalau blog yang saya tak dapat follow tuu maaflah . :( Saya minta maaf okay . Saya akan cuba balas balik semuanya okay . Insyaallah . Silalah penuhkan Cbox saya tu dengan jejak korang okay . :) Hehe . :D Byee ...

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha