Navigation

SEGMEN REVIEW BY IEYRA GHANI


Assalamualaikumdan Annyeonghaseyo semua . Okay , hari sabtu yang cerah ni , saya akan join satu segmen yang cukup menarik bagi saya ^^ .  Okay , tanpa buang masa , jom kita merepek + merapu . HAHA :D 
Saya rasa , saya dah ikut semua syarat . Hehe . ^^ So , jangan risau sangatlah . Muahaha . 

Apa yang harus lakukan ialah review satu drama tak kiralah english ke korea atau apa-apa saja . ^_^  
Saya pun tak tahu drama apa yang saya rasa sungguh menarik sebab bagi saya semua drama  sangat menarik ! ^^ Tapi , saya dah pilih satu drama yang saya akan review . Drama ni sentiasa membuat saya selalu menangis sebab drama ni terlalu meyedihkan ! >_< Mungkin ramai yang tahu pasal drama terutamanya KPOPPERS ! Haha . Saya salah satu darinya . Saya akan review drama I MISS YOU
*Hensem tak Park Yoochun . Haha* 

Saya rasa drama ni sungguh mendalam . Dari ep pertama hingga yang terakhir , saya tak pernah tak tengok ! Memang sukalah ! Saya pun tak tahu review macam mana . Mungkin nak tahu sinopsis ? Saya akan bagi sinopsis ! :D 

15-year-old  Soo-Yeon (Kim So-Hyun) is a victim of bullying at school. They target her, because her father is a murderer. Soo-Yeon has an ally in Jung-Woo (Yeo Jin-Ku), who always protects her from the bullies. Soo-Yeon and Jung-Woo are in love, but due to an unexpected accident they become separated. Now as adults they meet again through destiny.
Jung-Woo (Park Yoo-Chun) is now a detective and his first love has always remained in the back of his mind. Soo-Yeon (Yoon Eun-Hye) is now a rookie fashion designer who tries to have a bright personality, but still carries emotional scars inside of her. Hyung-Joon (Yoo Seung-Ho) is Soo-Yeon's lover, who appears warm and nice, but he will try to take vengeance upon Jung-Woo.

Hah ! Macam tu lah ceritanya . Best sangat ! Rugi tak tengok ! Haha . :D Tegoklah nanti yerrr ..Saya paling suka Kang Hyung Joon ! Yoo Seung Ho laa ! :) Hensem sangat ! Lebih hensem sikit daripada Park Yoochun tuu . Haha . Jangan marah yee peminat Park Yoochun . :D Korang baca jelah sinopsis tuu , kalau payah sangat tengok jee citer tuu sampai  habis . :D 

Sekarang nih , saya tengah demam TWILIGHT ! Kenal tak citer tuu ... Citer tuu citer romantik sikit . :D Suka tengok ! Tapi saya masih tak tengok yang  Eclipse , Breaking Dawn Part 1  . Yang tuu , tak tengok lagi . Ada sesiapa tak yang tahu kat mana nak download ? Britahu saya ehh kalau korang tahu . Thanks sesangat .  Ehh ! Kejap-2 , kita dah lari daripada tajuk laa . Haha . Okay-2 . Pastikan korang tengok citer tuu yaa . Sebab citer tuu pun romantik jugak ^^

Setiap kali nak ingat citer tuu mesti hati rasa pedih sangat . Tak tahu kenapa .Mungkin saya terlalu mendalami citer tuu kott . Muahaha , mendalamilah sangat ! :D  Yeo Jin Goo sungguh hensem ! :D Banyaknya kau nak bolot Arysha ! Hehe . >_<  Sampai sini jelah saya review citer tuu ehh . Saya pun dah tak berapa ingat sangat jalan cerita dia tuu .  Walau apa-apapun , saya akan sayang citer ni selamanya ! Love You , Park Yoochun , Yoon Eun Hye dan Yoo Seung Ho . ^_^ 

Painful memories are gone Together , we can bulid up good memories . - Han Jung Woo . 

2 comments:

  1. berita baik ! salah sorg pemenang akn dpt topap :) and ada syarat tambahan tu harap boleh ikut iye ^^

    ReplyDelete
  2. Dukacita dimaklumkan bahawasanya segmen review dibatalkan sebab peserta tak capai target..walaubagaimanapun seramai 13 org peserta yang hantar link penyertaan akan direview nanti...tq

    Salam. Jom join giveaway ini! Hadiah menarik menanti anda!
    http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/2013/08/bravo-giveaway-by-ieyra-ghani.html

    ReplyDelete

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha