Navigation

Pergi Ke Kem Kecemerlangan UPSR =)

*Pedulikan gambar nih =)*

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua ! Okay , selepas saya update senarai peserta saya akan update entri untuk minggu nih =) Hehe . Baru jee sejam tadi kott ^^ saya balik dari Telaga Batin , Kuala Terengganu . Haha . ^_^ Buat apa kat sana ? Buat apa lagi , belajarlah kan ! Apa yang susahnya , saya ada masalah sikit nak tidur kat Dorm . Wae ? Sebab punyalah bising macam kat pasar tuh ! Nak tidur pun tak senang ! Ishhh ! =,= Saya pun start tidur jam 12:015 minit camtulahh . Nak gosok gigi lagi . Aduyaiii ...belajar malam tu pun dah macam tak boleh masuk apa-apa dh kat dlm kepala otak nih :( Tapi , takpe bukannya tidur pon . Haha . Cuma letih jee . But it's okay . :)  Sebab saya pergi kat sana adalah saya ingin menimba ilmu , jadi saya kena berusaha bersungguh-sungguh .Hehe . Bagi yang sama macam saya jugak tuh
rajin-rajin laa belajar yee ?

Haha , saya ni pun bukannya belajar sangat . Pandai cakap kat org jee tapi saya tak buat ! Haha ! Oklah , dah takde apa-apa pengalaman lagi dah ! Biase-biase jee . :D Setakat itu saja . Byee =_=  >_< !

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha