Navigation

Jerebu Oh Jerebu ...


Picture Credit to Yumida ;)

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua :) Hai korang . Apa khabar ? Okay tak hari ni ? Urghh , teruknyalah kan ? Jerebu ...Oh Jerebu ... Dah beberapa hari kan negara kita mengalami jerebu disebabkaan pembakaran terbukan kat Indonesia . Tapi , kita tidak meyalahkan  sesiapa  . Hehe . Apa-apa pun , kita sentiasalah mendoakan negara kita akan dituruni hujan ..Amin >_<  Kat Terengganu sekarang dh teruk . Hmm ... pukul enam dah macam maghrib pukul 7.30 .Ya Allah :( Hmm ...malam ni nisfu syaaban kan ?Jadi , apa kata ita sama-sama mendoakan supaya jerebu ni hilnag nak tak ? Kita berdoa pada Allah :) Amiin .....
Ok , byeee <3

SORRY , ENTRY NI PENDEK SAJA :) 

2 comments:

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha