Navigation

Holla ! ^^


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua >_<  . Tetiba jee pagi ni  terasa nak  buat entri hehe . Sebenarnya , takde apa-apa pun entri pagi nih cuma rasanya saya dh lama tak update , takut takde org nak mari pulak kat blog ni . ^^  Tadi kan baru jee saya baca entri kat blog akak Nurin . Tak kenal sape dia ni ? Tengok jee kat credits section tuu . Nurin Aireen . Hah , nak tahu apa yang saya baca . Ok , meh saya ceritakan ..*berlagaklah pulak*  Akak Nurin ada komen sesuatu  kat blogger newbie ni . Saya pun tak tahu jugak dia komen apa  tapi blogger tuu kata nak kasi topup kat org pertama yang komen kat entri dia kan . So , akak ni komenlah kan , mana tahu ada rezeki . Haha . :D Okay , blogger tuu kata nak bagi topup tuu kan . 

Akak Nurin pun PM lah dia kan . Tapi , korang nak tahu apa jadi ? Hmm ....korang baca sendiri kat blog akak Nurin ehh . Saya tak nak cakap banyak sangat sebab saya pun tak tahu pasal ni . Tapi ni ada berkait dengan penipuanlah kan . So , korang kenalah  berhati-hati supaya tak kena ipu . Saya pun takut jugakk :'( 
Oh ya , kepada yang join segmen saya dulu , saya dah review semuanya , tapi saya tak tahulaa korang perasan ke tak sebab  ada yang saya tak bagitau kat Cbox peserta yang join segmen saya tuh . Jangan marah yee sebab mesti korang tak perasan sebab saya dah tak update blog yang dulu lagi . :'( Sorry ...nanti , kalau ada masa saya inform kat Cbox :) 

Oklah , setakat ni saja entri saya kali ni ^^ Nak baca dengan lebih lanjut ? Jom terjah blog ni ---> http://nurinaireen.blogspot.com/2013/06/blogger-penipu.html

Byeee >_<

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha