Navigation

Freebies : Background


Asssalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua . :) Okey , harini saya tak tahu nak buat apa . Haha . Kebosanan yang amat-2 . Apa-apa pun , saya nak update pasal freebies jee . Freebies ni bukan datang dari saya . Tetapi datang daripada orang lain . Mesti korang kenal kan blogger nih . Blogger yang terkenal punya . Bagi sayalah . Korang pulak camne ? Haha . Okey , Jum kita tengok apa freebiesnya .


http://4.bp.blogspot.com/-bWTbpTieI8Y/TtxTXbZ2ltI/AAAAAAAAEVI/5-JtC-0Sp54/s1600/pink.png


http://3.bp.blogspot.com/-ewzOfbeukdI/TtxThetpNBI/AAAAAAAAEVY/O-9BqBaVTIE/s1600/purple.png



http://4.bp.blogspot.com/-01VOIRCqWQA/TtxTsylLRPI/AAAAAAAAEVo/HUGuvHRj7mg/s1600/blue.png


http://3.bp.blogspot.com/--MfbKoEhdGY/TtxT_wPzkfI/AAAAAAAAEV4/TmN2AIPnOC0/s1600/green.png


http://1.bp.blogspot.com/-ymTf7ovniH0/TtxUTe4c1tI/AAAAAAAAEWg/kVlqqA2rkDs/s1600/orange.png


 http://4.bp.blogspot.com/-YnQmjzwNzr8/TtxUed3ahCI/AAAAAAAAEWo/5zlb8r8eKmo/s1600/yellow.p


http://3.bp.blogspot.com/-Uj09vYwIB5M/TtxUfHSY1yI/AAAAAAAAEWs/fJ6Lf-AYfQo/s1600/white.png

Hah ? Amacam comel tak ? Haha , Kak Ton lagi comel =D Kalau korang nak ambil jee tapi pastikan korang credit okey ? Tak nak credit takpe , tapi mesti bagitau . Ok ? Peringatan ! Freebies ni bukan yang saya punya tetapi hak milik orang lain . :) Byee . <3

P/S : Jomlaa meriahkan lagi GA yang masih berlangsung tu . Tak nak hadiah ke ? Haha . <3

Credit : Atiqah Jaidin


No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha