Navigation

11 Things About Me


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo semua ! Hehe , hari ni saya update lagi ^^ Okay , thanks kepada Nurul Syafiqah kerana tag saya . Act , yang ni kali kedua rasanya saya kena tag ;) Haha , it's okay . Tak kisah pon . Okay , tanpa buang masa let's start !!! >_<

Rules Of The Games
  1. Post this rules .
  2. Write 11 things about yourself .
  3. Answer the question the tagger set to you .
  4. Create 11 new question for those you want to tag .
  5. Choose 11 bloggers to be tagegd and link them to the post .
  6. You are not allowed to tag back .
11 Things About Me
  1. Saya seorang Kpoppers dan boleh dikira sebagai Otaku jugak . >_<
  2. Saya ni seorang ceria di kalangan kawan-kawan rapat saya tapi bila berhadapan dengan orang lain saya pendiam sikit =)
  3. Saya ni seorang yang boros jugak lah . Taklah sangat . :D
  4. Saya seorang yang penakut . 
  5. Orang yang mudah mengalabah . :)
  6. Cuai dan pelupa .
  7. Suka jugak tengok Korean Drama . :D =)
  8. Tak suka Justin Bieber . *Kepada Belieber , jangan marah . Saya bukannya benci tapi saya tak suka*
  9. Kalau boleh , saya nak menghadap komputer 24 Jam . Haha . Funny :D
  10. Seorang yang mudah menangis .
  11. Tak suka orang yang sombong , gedik ! Huh ! 
Soalan Daripada Nurul 

1 . Nama penuh awak apa ? LOL :D 

Nur Arysha Hafrina

2 . Awak suka berkawan dengan orang yang pendiam atau banyak cakap ? Kenapa LOL ?

 Saya suka berkawan dengan orang yang banyak cakap dengan org pendiam . Haha . Keduan-duanya .Kenapa ? Sebab kalau pendiam , tak best jugak . Org banyak ckp pun tak best jugak . >_<
3 . Jika awak dilahirkan semula di dunia ni ..perkara pertama apa yang awak akan buat ?

Hmm ...Entahlah . :D
4 . Running Man best tak bagi awak ?  Siapa yang yang awak paling minat dlm Running Man ?  
 Running Man bestlah jugak . Terutama part Eunhyuk . :D Saya paling suka Ji Hyo Unnie ! 
5 . Awak gayat tak bila ditempat tinggi ?

Saya memang gayat :)
6 . Perkara yang paling pahit dlm hidup korunk .

Banyak sebenarnya . Terlalu banyak sehingga saya tak boleh bercerita . Hehe. Sorry privasi . :)
7 . Bias korunk sape LOL ? Sertakan gambar bias korunk yang paling macho LOL .

Bias saya ialah Eunhyuk ! Haha , Act , banyak tapi yang ni da first ! Gambar paling macho ?Hmm ...
*Melting*

8 . Makanan fav korunk apa lol ?

Banyak .Haha . Mee Sup salah satu :)
 9 . Suka tengok Korean Drama tak ? Kalau suka , cerita apa yang meninggalka kesan hati dihati korunk ?

I MISS YOU :')
10 . Suka baca komik ? Komik apa yang korang suka  baca ? 
 Banyak . Antaranya Kembar Da' Best .
11 . Bila berjalan depan lelaki macam mana   gaya korunk ? Slamber , malu ke ape ?

Biase-biase jeww .
Sorry ehh , sebab saya tak dapat penuhi syarat :) Saya da malas daa main game ni . Saya just jawab solan jelah . :D

2 comments:

Newer Post Older Post Home
All Right Reserved: Arysha